13 alimente miraculoase care te ajută să scapi rapid de kilogramele în plus
Dietă & Fitness · Dieta / 03.11.2017

Dacă vrei nu numai să fii frumoasă, ci şi sănătoasă, încearcă să incluzi aceste alimente în planul tău de dietă şi vei scăpa mai repede de încăpăţânata grăsime abdominală!

Iată cele 13 alimente miraculoase:

Cafea verde
Boabele verzi de cafea conţin acid clorogenic, care reduce absorbţia zahărului în tractul gastrointenstinal, arzând astfel grăsimile acumulate. Mai mult decât atât, acest acid stimulează activitatea metabolică a ficatului, făcându-l să ardă mai mult grăsimea. Poţi consuma o ceaşcă de cafea verde dimineaţa pe stomacul gol şi vei observa curând schimbări pozitive.

Mere
Merele sunt bogate în vitamine și antioxidanți, deci sunt un aliment ideal pentru a arde grăsimea abdominală. Pentru a obține rezultate notabile, mănâncă cel puțin 3 mere pe zi. Poţi dubla efectul magic dacă mânânci un măr sau fulgi de ovăz cu felii de mere pe stomacul gol.


Bluefish/Lufăr
Acizii grași Omega-3 elimină excesul de grăsimi și împiedică acumularea lor în organism. Înlocuitorii ai acestui peşte pot fi somonul, macroul, heringul, tonul, sardinele, hamsiile, păstrăvul de mare, calcanul etc.

Banane
Bananele sunt o mare sursă de potasiu, calciu, magneziu și vitamine. O banană pe zi te poate ajuta să câştigi lupta împotriva kilogramelor. Poţi consuma o banană ori de câte ori îţi e foame între mese. În plus, există o mulțime de deserturi sănătoase cu banane pe care le poţi încerca.

Citrice
Este cunoscut faptul că citricele sunt bogate în vitamina C, care scade nivelul de insulină și face organismul să digere grăsimile mai repede. Include portocale, grapefruit și apă cu lămâie între mese.

Fructe de mare
Fructe de mare proaspete de înaltă calitate conțin grăsimi monosaturate care te ajută să eviţi acumularea de grăsimi suplimentare. În plus, fructele de mare sunt o sursă excelentă de acizi grași omega-3.

Pepene galben şi roşu
Ambii sunt bogaţi în apă şi potasiu, ceea ce te ajută să eviţi balonarea.

Nuci şi migdale
Ambele au o concentrație mare de omega-3 și proteine. Mai mult, migdalele te ajută să controlezi zahărul și să îţi activezi metabolismul. Adaugă-le în salate sau consumă-le ori de câte ori simţi că îţi este foame în timpul zilei.

Avocado
Mulți iubesc acest fruct exotic nu numai pentru că este delicios, ci și pentru că el conține acid oleic, care reduce în mod magic senzația de foame. În plus, conține fibre și grăsimi mononesaturate, ajutând la prevenirea kilogramelor în plus. Dacă este posibil, consumă unul în fiecare zi.

Quinoa
Quinoa este un aliment bogat în fibre, cu conținut scăzut de calorii, care controlează pofta de mâncare și accelerează arderea grăsimilor în același timp. Conține proteine, antioxidanți și alți nutrienți, cum ar fi fier, zinc, seleniu și vitamina E. Este un substitut excelent pentru orez și merge perfect cu carnea sau legumele.

Roşii
Roşiile reduc cantitatea de lipide din sânge(grăsime și colesterol). Poţi să faci suc de roșii sau să le adaugi la salate. Roșiile îţi dau senzaţia de sațietate, așa că încearcă să le consumi ori de câte ori simţi că îţi e foame.

Fructe de pădure
Căpșunile, zmeura, murelele și afinele pot sprijini eforturile tale pentru a pierde în greutate. Nu numai că sunt delicioase și dau un sentiment de saţietate, dar conțin și antociani: flavonoide capabile să reducă grăsimea și zahărul.

Ulei de măsline extra-virgin
Uleiul de măsline este o grăsime alimentară sănătoasă, care ajută la eliminarea grăsimilor "saturate", în timp ce scade nivelul cortizolului (hormonul de stres) care influențează creșterea în greutate. Îşi pierde majoritatea beneficiilor pentru sănătate atunci când este încălzit, deci foloseşte mai bine o lingură de ulei de măsline pe stomacul gol. Sau, dacă nu îţi place, adaugă-l la salate sau supe chiar înainte de a le consuma.

Oţet de mere
Oțetul de cidru de mere are multe avantaje pentru sănătatea ta și te poate ajuta să pierzi în greutate mai repede. Acesta conține o pectină care face creierul să se simtă mai multumit. Deci, dacă îţi este foame înainte de culcare, oțetul de cidru de mere este soluția perfectă.

Citeste in continuare

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro