7 alimente pe care să le consumi dacă vrei braţe perfecte
Dietă & Fitness · Nutritie / 12.04.2018

Nu poți avea brațe perfecte pur și simplu. Alimentația te poate ajuta mult în acest sens!

Pe lângă sport și o genă bună, nutriția joacă un rol foarte important în sculptarea brațelor. 

Iată 7 alimente care îți oferă un sprijin serios în obținerea brațelor tonifiate și sănătoase:


Somonul sălbatic e o sursă fabuloasă de acizi grași omega-3 cu rol anti-inflamator. Un studiu a constatat că ajută la construcția mușchilor la tineri sau la vârsta mijlocie. De asemenea, e încărcat cu proteine de calitate și substanțe nutritive.

Spanacul e încărcat cu fibre și nutrienți. Cercetătorii au constatat că verdețurile precum spanacul stimulează producția de proteine care contribuie la forța musculară. În plus, nu ai nevoie de cantități mari pentur a obține aceste beneficii pentru sănătate. O salată mare cu spanac, ulei și usturoi e perfectă!

Această sămânță versatilă se potrivește cu definiția unui carbohidrat ușor, care nici nu conține gluten. Conține proteine vegetale cu toți cei nouă aminoacizi esențiali. Proteina este o necesitate dacă vrei mușchi tonifiați și să scapi de surplusul de grăsime.

Un shake de proteine este un mod rapid ți gustos pentru a obține proteinele de care ai nevoie pentru mușchi tonifiați. Pudra de proteine de calitate face diferența aici, așa că alege-o pe cea de calitate superioră, fără soia, gluten, lactate, îndulcitori artificiali și alți aditivi care se pot dovedi nocivi.

Nuci și semințe la cuptor
Oleaginoasele sunt o sursă excelentă de magneziu, un mineral incredibil care joacă un rol important în construirea unei musculaturi puternice. Spre exemplu, o mână de migdale la cuptor sau crude conține cantități impresionante de fibre, proteine și grăsimi sănătoase. Controlul potrțiilor este important aici, astfel încât să nu exagerezi cu caloriile. 

Carne de vită de calitate
Carnea de vită care a fost crescută natural este o sursă perfectă de proteine, grăsimi sănătoase și nutrienți. Carnea de vită hrănită cu iarbă conține, de asemenea, aminoacidul L-glutamină care ajută la formarea musculaturii în timp ce previne defalcarea musculară.

Nucă de cocos
Trigliceridele cu lanț mediu din nuca de cocos sunt combustibilul ideal pentru un antrenament. Adaugă lapte de nucă de cocos neîndulcit în shake-urile de proteine și utilizează ulei de nucă de cocos pentru gătitul la foc mediu. 

Citeste in continuare

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro