Remedii rapide pentru crampele de la picioare
Sănătate · Medicina alternativa / 15.06.2017

Crampele de la picioare sunt întâlnite frecvent și pot afecta persoane de diferite vârste. Fie că suferi de crampe ocazional sau în mod regulat, există câteva remedii rapide care te ajută să scapi de crampele de la picioare. Iată care sunt acestea!

La ce remedii poți apela pentru a scăpa de crampele de la picioare?


În momentul în care apar crampele de la picioare, singurul lucru pe care ți-l dorești este să scapi de acestea cât mai repede posibil. Intensitatea cu care acestea te pot afecta provoacă mult disconfort și vine ca un șoc pentru organism. Următoarele soluții te pot ajuta să ameliorezi crampele, astfel încât să poți beneficia de o ușurare rapidă a disconfortului.

1. Întinde-te


Încearcă să faci câteva exerciții de stretching atunci când apar crampele. Nu trebuie să fie exerciții complicate. Pur și simplu întinde mușchii miciorului prin mișcare, cum ar fi întinderea picioarelor pe un perete sau întinderea picioarelor în spate.


2. Relaxează-te


Relaxarea mușchilor reprezintă tot o soluție rapidă. Multe persoane încearcă în mod instinctiv să lupte împotriva crampelor, dar acest lucru poate înrăutăți lucrurile. În schimb, încearcă să lași musculatura piciorului să se relaxeze și rezistă tentației de a face mișcare.

3. Masează zona cu probleme


Dacă ești cu un prieten atunci când apare o crampă, roagă-l să te ajute să masezi zona piciorului în care a apărut crampa. Acest lucru poate ajuta la ameliorarea crampelor și, de asemenea, poate combate durerea care urmează.

4. Aplică căldură


Poți aplica și căldură în zona în care ai crampe la picioare. Acest lucru poate reduce durata crampelor. Poți folosi și anumite produse, pe care să le aplici prin masaj.

5. Flexează-ți degetele de la picioare


O metodă foarte simplă care te ajută să combați crampele de la picioare este flexarea degetelor de la picioare, în sus, imediat ce apar crampele. Flexează și apoi îndreaptă degetele de la picioare, menținând această poziție timp de câteva secunde.

6. Plimbă-te pe tocuri


S-ar putea să ți se pară un sfat ciudat, însă pantofii cu toc te pot ajuta în această situație de tensiune. Această acțiune îți poate îmbunătăți fluxul de sânge prezent în mușchii picioarelor, ceea ce înseamnă că durerea va trece mult mai repede.

Există și câteva sfaturi care te pot ajuta să previi apariția crampelor. Printre acestea se numără: consumul de apă, combatarea deficiențelor de vitamine cu diferite suplimente, limitarea consumului de alcool. De asemenea, nu uita să te încălzești întotdeauna înainte să faci exerciții.

Citeste in continuare

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro