Plaza România şi Bucureşti Mall oferă câte 15 lei către HOSPICE Casa Speranței pentru fiecare scrisoare către Moș Crăciun

Plaza România și București Mall au lansat cu ocazia sărbătorilor de iarnă campania socială “Vino să scrii o scrisoare magică lui Moș Crăciun!”, prin care oferă tuturor șansa de a dărui, dar și de a primi cadourile la care ei visează.
Plaza România și București Mall invită pe toata lumea până pe 10 ianuarie 2016 să îi scrie lui Moş Crăciun și să depună scrisorile în cutiile poștale aflate în spațiile special amenajate din cele două centre comerciale.

Pentru fiecare scrisoare adresată Moșului, Plaza România și București Mall vor oferi câte 15 lei către Fundaţia HOSPICE Casa Speranţei, pentru îngrijirea persoanelor care suferă de boli incurabile.

Pe data de 15 ianuarie 2016 se va alege, prin tragere la sorţi, câte o scrisoare pentru fiecare mall, iar dorințele menționate în acestea vor fi îndeplinite.
Valoarea maximă pentru fiecare premiu este de 1000 de euro.

Regulile de înscriere în campania “Vino să scrii o scrisoare magică lui Moș Crăciun!” sunt disponibile în regulamentul oficial postat pe site-urile plazaromania.ro,  bucurestimall.com.ro și www.pandorrastyle.ro.

Anchor Grup, dezvoltatorul centrelor comerciale Plaza România și București Mall organizează cu regularitate evenimente și susține proiecte de responsabilitate socială, fiind un partener activ al multor fundații.

HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România.
HOSPICE este cea mai mare fundație din țară, care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.


Organizația își desfășoară activitatea în Brașov și București, îngrijind copii și adulți diagnosticați cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere.

HOSPICE Casa Speranței dezvoltă îngrijirea paliativă la nivel național și internațional prin informare, prin programe educaționale dedicate profesioniștilor, pacienților și comunității și prin îmbunătățirea legislației în materie.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod